Tuesday, February 22, 2011

happy birthday adik

22.2.1997..
igt lg time 2 aku darjah 5, di tgh2 pagi ummi selamat melahirkan satu2nya adik aku...Alhamdulillah...wlupon pada mulanya x sgke akan dpt adik tp mcm x sempurna sbb aku hanya ade kakak,mybe abah umi buat decision nak adekan aku adik..hehehe...beza aku ngn adik mmg jauh,11 tahun...aku ngn kakak aku pon jauh gak,beza 4 tahun...tp xlah sejauh aku ngn adik aku ni..hehe..Nama dier NURHANIS ATHIRAH...time kecik dier mmg comel lahh,bulat putih mcm anak patung..haha..skg bila tgk Alisha (anak buah) dh mcm tgk adik aku kecik2 dulu...mmg sama,nnt aku upload gamba dorg...Alhamdulillah skg kami 3 beradik dah besar2..terima kasih abah n ummi...adik aku ni mmg lain dari yg lain dr kami semua,dialah yg paling cemerlang akademiknya time kt sek..Alhamdulillah berkat usaha n doa dr kami sekeluarga dier dpt result yg terbaik time UPSR (5A) & SPRA (mumtaz)..so peluang utk masuk SBP cerah,tp ummi xnk jauh2 beselah kan,hehe so dier adik mohon kt SBP Integrasi Sabak Bernam (dkt2 ngn politeknik sabak bernam).. Alhamdulillah skg dah tingkatan 2 pon..

22.2 .2011
happy birthday adik hanis...kak yani doakan moga hanis dipanjang umur,murah rezeki n berjaya didunia & akhirat..amin insy..sebenanya sabtu ari 2 dah smbut birthday dier sbb time 2 dier blk kg..hehe..dptlah smbut beramai2 dgn sdare2 yg lain kt umah nenek..meriah dgn kek n makanan..hehehe...mmg enjoy abes dpt kumpul ngn sdare mara... :) semoga adik success in future... love u..
Allah selamatkan kamu...

No comments: