Saturday, December 11, 2010

7 - 10 december 2010

 ..7Dec..
 
cuti maal hijrah depenuhi dgn keriangan bermain bowling bersama staff2 agrobank sekinchan,aku join sbb ade jemputan dr mereka2 yg rapat dgn aku...apelagi,rugi xjoin kan...
dgn beraninya aku drive sendiri ke Ole2 sek18 shah alam (konvoi) bersama staff2 yg lain..wah excited btl rasanya sbb dah konfiden nk drive jauh2..Alhamdulillah..(makin pnjg langkah aku jwbnye,haha)..apepon agrobank sekinchan mmg sporting la,buat event mcm ni mmg bleh erat silaturahim n in the same time bleh hlgkn stress keje dorg yg kt opis..aku harap cwg agrobank tmpt mak aku keje pon dpt buat event mcm ni...wlupon x score byk mana yg penting enjoyyy...haha..blk dr men bowling 2 sggh mkn kt ayam panyet sek 7,pewh terangkat abes sambal dier...kaawwwww....meleleh air mata...trimas staff kekinchan...=)

staff2 agrobank 
kali ke 5 main bowling..haha
..8-9Dec..

trip to pangkor...act follow abah kursus bersama guru2 besar JAIS kt sane...abah kursus,kami mkn angin..hehehe...yg bestnye pegi dan balik aku drive,ohlala...Alhamdulillah sume selamat...2hari 1mlm mmg xpuaslah,penat kt jalan je..huhu..xpe,apepon kira dpt bercuti gakla..next time pegi lama2 plak...yippiieee...

teluk nipah pulau pangkor
peserta dr tg karang..hehe
..10Dec..

result exam!!! fuhhh...sederhana je keputusan kali nih,penat buat research semacam x dihargai je..apepon dh agak sbb mak liha mmg ssh nk bg markah byk,sume tau dier perfecto..huhuhu...apepon Alhamdulillah dpt grade on time bersama kwn2 yg lain...kiranya dah officially graduate dah,syukur...so pasni fokus ngn mencari kerjaya dan mencari kerjaya...xde lain dah...huuu...wish me luck! semoga rakan2 yg belom dpt keje akan ditawarkan tmpt bekerja dgn segera..amin...=) x sabar nk grade on MAY 2011..


No comments: