Monday, November 22, 2010

Ceritera tentang Roomie (PART 1)

Act dh lama nk buat entry psl nih,maklumla blog ni klw nk hadap dkt stgh hari gakla utk buat post baru,haha..entry kali ni khas ditujukan utk roomie merangkap besties tesayang, ❤cik Kartika Malini Omar.. i hope she will like it.. ❤ guys, i introduce u my superb and febes roomate ever since i kt melaka selama 1thn stgh.. Kartika Malini..

3 words describe her-kind, slamber & fun!
 episod bermula disini..
register degree kt melaka hujung bulan 12,2008.. time 2 dpt kolej kt Pulau Gadong (nama tmpt kt melaka mmg unik2,hehe), dpt umah je trs carik2 bilik yg ssuai dan selesa,bila usha bilik yg mmg utk 2 org rs mcm ok je,sbb dh puas 1 bilik share beramai2 mcm time dip dulu..owh rindu bilik 0069 (umie, riza & eqa)..bilik yg aku pilih 2 mmg utk 2 org je stay,saje kan..hihi..time 2 igtkan dh xde yg nk reg msk sbb reg time dh abes..mlm 2 pas abes sesi orientasi (boringggg) balik kolej dan masuk bilik aku tgk ade kwn baru dlm bilik  2, sesi perkenalan pon bermula...hihi..kartika malini omar, panggil KK, org kuala Tganu, dlu dip PA kt dungun, anak bongsu, 24 & dia nampak sgt peramah..ssuai ngn aku yg pendiam nih..haha,tak byk cakap act.. wlupon kami bukan 1 kos, lg sng rsnye nk suaikan diri sbb kwn kelas ngn kwn bilik lain..

gamba2 kami di umah gadong..=)

b4 kk masuk dh ade housemate lain, kak ida,mai,nad,fiza & Lia..xbyk gamba dgn dorg sbb dlu aku xbrape campur sgt dgn dorg,huhu..penat seharian kt kampus dgn bas trip lg,so byk2 je klas trs je lepak kt bilik..hee..1 hal lg,bila tgk kk mengemas je dlm hati ckp,"ade jugak yg barang dier lg banyak dr aku" hehe..maklumla GIRLZ..dari hari ke minggu, dari minggu ke bulan...kami makin rapat nk citer sume2 benda bila blk kelas..

I.L.Y.

b4 ni mmg aku x ramai kwn yg bleh ngam jiwa dan raga,tp dgn kk lain je rsnye..mcm ade chemistry je,chewah..kk sgt pemurah ngn aku,igt lg b4 aku apply pt aku slalu gakla kekurangan $$, mmg kne jimat cermat abes n dierlah yg slalu jd along aku..1 ayat yg slalu dier ckp kt aku n igt lg smpai skg "mu ade duit dok ni? klw  xde aku bg mu pinjam dulu" n kkdg bila smpai ms nk byr dihalalkan hutang2 tu..thx so much kk,aku harap ko sntiasa murah rezeki n png umur..lagii.. kk ske pinjamkan baju dier kt aku sbb kkdg dier jd fashion police aku haha,thx kk! n i admit since i met her i dh pandai nk mix n match baju..hee..lgpon time dip dulu mmg aku xbyk baju nak pakai..lagi..ape2 citer psl aku sume aku citer, dari kisah jejaka Faizal, Fazrul, FirdAUS & Ayie sume dh dier tau..heee..she's a gud listener n a good reader n writer too...=) makin lama aku dh makin serasi ngn dier, n byklah yg kami sharing.. andai ada peluang aku nk jd rumate dier skali lagi..☺
 

No comments: