Wednesday, January 12, 2011

.::8 to 11 January::.

8Jan2011-Sabtu

kenduri anak kak ila (my kazen) yg kedua,after Nur Ain Balqis there are nwe baby comes,Nur Ain Batrisya..so best sbb dpt kumpul ahli keluarga..

alunan Marhaban yg merdu..dkt 2 jam jugak..
cukur jambul time...
hehe sume happyyy...=)
9Jan2011-Ahad

9Jan2011,9pm,TV3


14 performance

Anugerah Juara Lagu ke-25 yg ditunggu2..yeahhhh...tepat jam 9pm kt TV3,beramai2lah ddk dpn tv tgk performance artis pujaan msg2...dh tentulah aku tggu Yuna, Hujan & Faizal Tahir too..dimulakan dgn yuna-cinta sempurna..mmg semua sempurna n she lokk stunning dat night with orange & sparkling dress...




1 more song,selamat malam sayang..
and the result mmgla sgt x puas2 hati...Juara goes to Ana Raffali-tlg igtkan aku..neway congratez to  her,she win the rm35k...fuhhh...mcm x caya je,ramai yg argue sbb byk lg performance yg best2 mlm 2,tp xmenang ape2pon,ssh nk caya...sume frust..tp nk buat cmna,juri dh mmg profesional lead by M.Nasir..diorg lg arif dlm menilai karya2 seni ni,so terima ajalah..list pemenang mlm 2:

Juara : Ana Raffali (Tlg igtkan aku)
tmpt ke-2 : Black & MUH (drama king)
tmpt ke-3 : Hafiz (Noktah cinta)
Vokal: Hafiz
Persembahan terbaik :Faizal Tahir

kemenangan yg dipertikaikan byk pihak..keputusan muktamad..
the winners

AJL 25 kali ni mmg besttt...
hope next year the results xmengecewakan lg...

10Jan2011-Isnin

bosan ddk kt umah,ptg isnin 2 pegi ke kuala selangor (20mins dr umah) utk mencari peluang kerja..byk jugak msk kedai n tanye2 klw ade dorg nk pkai staff..Guardian,Secret Recipe, Tuppaware, Watsons, 1 Plaza..fuhhh mmg terpaksa tebalkan muka n tanya...hehehe...then jumpa kiosk baru Easy by RHB,tgk ade job vacancy..Alhamdulillah dier suh dtg intvw ptg esok..

11Jan2011-Selasa

Date yg sgt cantikkkk...11.1.11..hari aku interview..pg 2 kol branch manager Tuppaware,then dier kata ptg bleh dtg intvw kt tmpt dier..tp dsebabkan masalah teknikal,aku direject sbb aku br je lepas intvw pd ptg yg sama..ahhh terlepas cakap n aku xtau plak xbleh ckp sume 2...perasaan 2 agak frust,sbb blom pon di intvw dh pun direject...hmmm saba jelah...xpelah,bukan rezeki kot,hope ade hikmah disitu..


b4 dat aku pegi intv kt branch (kiosk i think) EasyRHB jam 3pm...bersyukur sbb org yg intvw 2 baik n frendly,xdela garang n buat aku neves...Mr Alban Simon...so far ni intvw terbaik penah aku buat,Alhamdulillah dier nmpk happy n impress dgn aku sbb boleh jwb sume soklan dier n siap bleh explain sume produk2 dorg,xsia2 stadi mlm 2..hehehe...apepon xnk konfiden sgt,cuma berharap aku dpt job 2..amin ya rabbal alamin....


hari 2 jugak,hotfm dtg ke kuala selangor, lokasi Tesco Kuala Selangor...dptlah tgk Ikhwan,Suraya n Kiren...hehehe...xdpt join main game,juz tgk2 je...hari 2 aku rs dkt RM1000 cash dorg bg kt org2 situ,tp kne join game2 n lucky draw dorg,rm500...






No comments: